måndag

Tro inte på alla rykten du hört om mig. Sanningen är mycket värre.

Det är sant, jag har/hade kanske inte det bästa ryktet. Då folk får höra massa saker om mig. Allt behöver verkligen inte vara sant, med tanke på att det finns några nolifers där ute som hittar på massa skit. Men av det som är sant vet ni kanske bara hälften. Det låter ganska illa ... men det är sant.  Och på denna blogg ska jag vara ärlig, dela med mig lite av mitt privatliv sånt som alla vill läsa right? Dem västa blogginläggen är ju ;


"Hej bloggen! Idag har jag varit på stan med blablabla och vi fikade och jag köpte nya skor pusshej!"

sånt kan ju gå och dö... vad tänker man när man skriver sånt egentligen? INGEN BRYR SIG är iallafall vad jag tänker när jag läser det.
               här bjuder jag på en redig feztbild

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar