måndag

go hard or go home!


bild från förra helgen. Tja basse.
Man mår verkligen dåligt av detta väder. Gick nyss upp till mitt rum och sa godnatt till Caroline, kl är 4. Trött blir man tydligen också. Har verkligen inget att skriva om, därav skriver jag om vädret.

En sak jag tänkt på är hur olika man kan se på livet egentligen. Låter ganska djupt, och det är det också. Vissa tar dagen som den kommer (pekar inte ut någon men känner mig träffad..)Jag tänker aldrig på framtiden. Högst 2 veckor frammåt. Om man ser bort från alla drömmar jag har när jag är arton..
Medans vissa andra planerar som idioter. Tex, gymnasium, lägenheter osvv. Jag vet att jag vill ha en lägenhet kanske i kalmar eller här i oskarshamn. Men jag har inte en aning om vilket program jag vill gå i. Det är liksom dags att välja nu. Och när något blir lite jobbigt i livet så har jag en tendens till att skjuta på saker och ting. Vilket jag oxå kommer göra i detta fall. Det löser sig väl tillslut, det gör det alltid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar