måndag

fuck this shit, im going home

okej, må skolan brinna i helvetet! "Du kan om du vill!". nej. "Du är ju en smart tjej ebba" .nej. "Jag vet att du kan det här om du bara försöker" NEJ om jag vill, så kan jag inte, och hur smart jag än försöker vara så funkar det uppenbarligen inte så bra. Det är ju inte så att jag VILL gå iv eller inte få ett bra jobb osv, det vill väl alla. Men dom som inte kan helt enkelt? Vad händer då med dessa? JO  en tredjedel (basterds) glider en sån satans räkmacka genom helvetet. dom andra stackarna har det som mig.
för dom; "bra att du kom till sist iallafall"
för mig; "Och vart fan har du varit ebba!? Du måste sluta röka på lektionerna, vi har faktiskt raster! Vi började för 20 minuter sen, nu måste jag slösa onödig tid på att förklara vad vi har gjort för dig and so on.
och en kort smmanfattning; skolan is a bitch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar