måndag

This is my victory march

Det är så att jag lider av tvångstankar :S skit konstigt om ni frågar mig men det är inte nått jag har bestämt det är bara så.
Här har ni några exempel som jag kommer på :
-Jag får inte gå på A-brunnar
-Måste kolla om dörrar är riktigt låsta eller stängda innan jag går.
-Måste alltid öppna kylskåpet 2 gånger.
-MÅSTE ha kranen på när jag pissar! Om jag är ute måste jag sitta och göra konstiga ljud.( det är den värsta)
-Läser innehållsföteckningar om och om igen utan att veta varför.
-Måste kolla att spisen är av innan jag går.
-Har en rädsla att för siffran 71, den bidrar till att folk dör.
-Gör oftast saker ett jämt antal gånger.
Om jag gör tvärtemot dessa saker å går jag runt och tänker på det hela dagen. Kan inte koncentrera mig och är orolig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar